חברת סליקת אשראי

סליקת כרטיס אשראי באינטרנט לבעלי מקצוע – הפתרון המושלם

על מה נדבר היום?

ענפים רבים ומקצועות רבים הם מקצועות חופשיים. בין המקצועות החופשיים תוכלו למצוא את המנעולנים, חשמלאיים, אינסטלטורים וכדומה. בעלי מקצוע אלו מגיעים לביתם של הלקוחות ובסיום השירות מבקשים את התשלום בגין השירות שקיבלו. בעבר היה נהוג לשלם עבור שירותים אלו בשיק או במזומן. כיום יודעים כי שיק זה לא הדבר הכי בטוח שקיים ומזומן לא תמיד זמין. לכן סליקת אשראי במעמד סיום השירות ללקוח זו האפשרות הטובה ביותר והיעילה ביותר שקיימת היום.

איך סליקת האשראי מתבצעת בפועל?

כאשר מעוניינים אשראי יעילה וטובה, כדאי לבחור בחברה לסליקת אשראי שתומכת במספר רחב של חברות אשראי ושכל הפעולות נעשות ישירות דרכה. למה הכוונה? בעל עסק זקוק לתמיכה של כל חברות האשראי, על מנת שהלקוחות שלו יוכלו לשלם עם כרטיסי האשראי שברשותם. דבר נוסף, לאחר כל תשלום באשראי יש להפיק קבלה או חשבונית לפי סוג העסק. יש לוודא כי חברת הסליקה יכולה להוציא קבלה או חשבונית אוטומטית מיד בתום התשלום של הלקוח. כמו כן  יש לוודא כי בחברת הסליקה ניתן להוציא דו"חות.

כמה עולה שירות סליקת אשראי לעסקים והאם זה משתלם?

חברות סליקת אשראי גובות בדרך כלל סכום חודשי יחסית נמוך שמגיע לטווח מחירים של עד מאה שקלים לחודש ואליו מצטרפות עמלות. יש חברות שעושות עסקה שבה משלמים רק בגין העמלות ואז אם לא נכנס כסף מלקוחות  למעשה לא משלמים. נשאלת השאלה האם שירות סליקה משתלם? התשובה לכך היא בהחלט כן! שירות הסליקה מאפשר לבעל העסק לתת ללקוחות שלו שירות בתשלום מהיר ללא פרוצדורות מיוחדות, למעט הכנסת פרטי האשראי ובחירה במספר התשלומים וכל זה קורה בלחיצת כפתור. כאשר לבעל עסק קיימת סליקת אשראי, ללקוחות יהיה נוחות בתשלום והם ירצו לקנות אצלו, בניגוד לבעל עסק שכדי לקנות מצריך פרוצדורה.

האם יש צורך ליצור קשר עם חברות האשראי?

בנושא זה יש שתי אפשרויות: אפשרות אחת זה חברות סליקה שמספקות מסוף, אך יש צורך לבצע התקשרות מול חברות האשראי. והאפשרות השניה, חברות סליקה שעושות זאת עבורכם. כמובן שהאפשרות השניה יעילה וטובה בהרבה ומאפשרת לכם לנהל את הנושא תחת מקום אחד שזה הרבה יותר נוח. 

איך משתמשים בשירות כאשר אני אצל לקוח?

כיום אין בן אדם שמסתובב ללא טלפון נייד. הטלפונים הניידים שלנו הם חכמים ויש בהם שירותי גלישה באינטרנט. הלקוח יכול בקלות להיכנס לאתר שלכם ולשלם על השירות. כמו כן, בתום השירות אתם יכולים להזין את פרטי האשראי של הלקוח דרך הטלפון שלכם. בשני המקרים התשלום נעשה תוך מספר דקות. אתם תהיו מרוצים וכך גם הלקוח שלכם. 

לסיכום, שימוש בסליקת אשראי לבעלי מקצועות חופשיים הוא שימוש חובה כיום שעוזר לייעל את תהליך התשלום לעסק. 

אהבתם? שתפו!
עשוי לעניין אתכם
שטיחים למשרדים ועסקים

שטיחים הם אלמנט חשוב בעיצוב הפנים של משרדים ועסקים. הם לא רק תורמים לאסתטיקה הכללית של החלל, אלא גם ממלאים תפקידים פונקציונליים חשובים. במאמר זה,

אשראי לאנשים מוגבלי יכולת

אשראי הוא כלי פיננסי חשוב עבור אנשים עם מוגבלויות. למרבה הצער, בנקים וחברות כרטיסי אשראי רבים לא מוכנים להציע להם את אותה גישה לאשראי כמו