כרטיס נטען – פתרון לעסקים מסורבי בנק שצריכים לפרסם ממומן

על מה נדבר היום?

עסק טומן בחובו הוצאות רבות. יש לשלם לספקים על חומרי גלם, דמי שכירות, תשלומים על ציוד של העסק, דלק למכוניות העסק והרבה מאוד כסף שהולך על שיווק ופרסום. על העסקים לשמור היטב על תזרים מזומנים תקין על מנת שהבנקים יוכלו לאפשר הלוואות במקרה הצורך. למרות עובדה זו, עסקים רבים נקלעים למצב שבו הנק מסרב לתת להם הלוואות. עסקים אלו נקראים מסורבי בנק והם לא יכולים להשתמש בהלוואות על מנת להרים את העסק מהמצב הכספי הנמוך שבו הוא נמצא.

שיווק ופרסום עוזר בשיקום מצב העסק

אחד הדברים שעוזרים בשיקום של עסק שתזרים המזומנים שלו שלילי הוא שיווק ופרסום נכון. יש לפרסם את העסק במדיות השונות בצורה נכונה ויש לכך מחיר. עסק שיוצר פרסום ממומן יכול לשקם עצמו, אך פרסום ממומן מצריך השקעה כספית שעסק בהפסד לא יכול להרשות לעצמו, במיוחד אם אינו יכול לקחץ הלוואה מהבנק. אז מה הפיתרון? איך בעל עסק יוכל לעשות פרסום ממומן גם אם העסק שלו במצב כספי לא טוב? פשוט מאוד! העסק יכול להשתמש בכרטיס נטען.

מהו כרטיס נטען ואיך הוא יכול לעזור לבעל העסק?

כרטיס אשראי נטען הוא כרטיס שאנו יכולים להכניס אליו מזומנים ולהשתמש בהם ללא תלות בבנקים. אם אתם בעלי עסק, אתם יכולים לטעון את הכרטיס בסכום מסוים עבור הפרסום הממומן. כך למעשה אתם מבצעים את התהליך השיווקי עבור העסק מבלי לערב את הבנקים ועוזרים לעסק להמשיך את פעילותו. פרסום ממומן יעזור לכם להביא עוד לקוחות לעסק ולהציל את תזרים המזומנים שלו. 

כרטיס אשראי נטען, מונע חובות

דבר נוסף וחשוב! אם העסק שלכם כרגע נמצא במצב מצוין, זה בדיוק הזמן להפריש סכום כספי לשיווק ופרסום שיהיה טעון בתוך הכרטיס הנטען. כך במקרים בהם תרצו לממן פרסום או שתצטרכו לשלם לספקים, תוכלו לעשות זאת מבלי לצבור חובות. למעשה לא תהיו תלויים בהלוואות הבנקים או בסכום הכסף שקיים לעסק בעובר ושב. אם העסק במצב כספי לא טוב, הדבר שאתם הכי לא מעוניינים בו זה צבירה של חובות אשר עלולות להכניס את העסק למצב כספי גרוע יותר. 

האם ניתן לקנות בכרטיס האשראי הנטען גם בחו"ל?

התשובה לכך היא כן. מדובר בכרטיס נטען בינלאומי שניתן לבצע בו תשלומים בדולרים וגם באירו. כך ניתן לשלם עבור מוצרים שהוזמנו מחו"ל בצורה פשוטה ללא תלות בכרטיס האשראי של הבנק או המזומנים שנמצאים בחשבון הבנק של העסק. 

לסיכום, כרטיס אשראי נטען מאפשר לכם ליצור תקציב צדדי לשיווק ופרסום ממומן של העסק. למעשה הוא מאפשר לכם יצירת תקציב לתשלומי ספקים שונים מבלי להיות תלויים בחשבון הבנק העסקי. בהחלט דבר טוב שעוזר לכם לשים גרוש בצד ליום שחור. 

אהבתם? שתפו!
עשוי לעניין אתכם
שטיחים למשרדים ועסקים

שטיחים הם אלמנט חשוב בעיצוב הפנים של משרדים ועסקים. הם לא רק תורמים לאסתטיקה הכללית של החלל, אלא גם ממלאים תפקידים פונקציונליים חשובים. במאמר זה,

אשראי לאנשים מוגבלי יכולת

אשראי הוא כלי פיננסי חשוב עבור אנשים עם מוגבלויות. למרבה הצער, בנקים וחברות כרטיסי אשראי רבים לא מוכנים להציע להם את אותה גישה לאשראי כמו