סליקת אשראי

היתרונות של סליקת אשראי בחנויות דיגיטליות ופיזיות

על מה נדבר היום?

אם יש לך חנות, חשוב שיהיה מסוף לכרטיס אשראי.

חלק מהסוחרים אינם מקבלים כרטיסים בגלל העמלות הגבוהות, אך זו אחת הסיבות העיקריות לכך שחנויות רבות נפרצות. מסוף לכרטיס אשראי יעזור לך להימנע מכל הנושאים הללו ולהפוך את העסק שלך ליותר מוצלח.

סליקת אשראי לחנויות היא תכליתית מאוד וניתן להשתמש בה במובנים רבים בתעשיות שונות. יהיה עליך לבחור את הסוג הטוב ביותר עבור החנות שלך על סמך מה שאתה צריך מבחינת אבטחה ונוחות.
תפיסה מוטעית נפוצה היא שסליקת אשראי מיועדת רק לחנויות קמעונאיות. עם זאת, היתרונות של סליקת אשראי חלים על סוגים רבים ושונים של ארגונים.

אחד היתרונות הללו הוא היכולת להציע ללקוחות אפשרויות מימון ללא ריבית.
זה עשוי להיות שימושי במיוחד עבור חנויות מקוונות, אשר אינן יכולות להציע מימון במיקומן הפיזי. סליקת אשראי גם פותחת אפשרויות נוספות להכנסות ממכירות על ידי מתן גישה לעסק שלך לקהל לקוחות גדול יותר.

סליקת אשראי היא תהליך המאפשר לקמעונאים לנקות את יתרות כרטיס האשראי של הלקוח מול חברת האשראי במקום לחכות שהלקוח ישלם עבור רכישותיו. תהליך זה מועסק לעתים קרובות על ידי חנויות מקוונות, אך גם חנויות לבנים בוחנות זאת, כיוון שהן גם נמצאות בסיכון לא לקבל תשלום אם הלקוח ישלם בתשלום שלו.

הרעיון מאחורי סליקת אשראי הוא שזה חוסך לעסקים כסף לאורך זמן. החברה לא חייבת לשלם ריביות על הסכום שהם חייבים, והיא יכולה להימנע מכל דירוג אשראי גרוע או מרשימה שחורה שתתרחש אם יצטרכו לסמוך על כך שהלקוחות יחזירו את מה שהם חייבים על הסף.

סליקת אשראי היא דרך לאפשר ללקוחות לקנות יותר מהמוצר שלך מבלי לשלם את המחיר המלא מראש. זוהי דרך מצוינת להשיג רכישות דחף ולהגדיל את סך ההכנסות.

ישנן סיבות רבות להשתמש בסליקת אשראי, אך החשובה ביותר היא שזו אסטרטגיה רווחית מאוד לך וללקוח שלך.

ניתן ליישם סליקת אשראי למטרות שונות, כגון יישומה בחנויות מסחר אלקטרוני או שימוש בה כמערכת תמריצים בחנויות קמעונאיות. זה הגיוני אם אתה רוצה לתמרץ אנשים שמבקרים בחנות שלך מבלי לקנות דבר על ידי מתן אפשרות לעשות זאת באמצעות מסגרות אשראי. אתה יכול גם להשתמש בו כתמריץ עבור הלקוחות הנאמנים שלך על ידי מתן הנחות כאשר הם מוציאים יותר מ -100 דולר בחנות.

עם זאת, למערכת זו יש את שלה

סליקת אשראי היא תהליך של חנות המעניקה ללקוח אשראי על אחוז ממחיר הפריט. ניתן לעשות זאת על ידי קבלת מחיר נמוך יותר עבור הפריט או הנפקת אשראי לחנות ללקוח. סליקת אשראי מאפשרת ללקוחות להיות בכוח קנייה רב יותר וגם מעניקה לקמעונאים גמישות רבה יותר בתמחור.

באופן כללי, החנויות מציעות שירות זה כתמריץ ללקוחות הנרתעים מלשלם באמצעות מזומן או כרטיסי חיוב. בנוסף, הם יכולים להשתמש בו כדרך להגדיל את קהל הלקוחות שלהם על ידי משיכת בעלי בעלי היסטוריית אשראי גרועה ובעלי הכנסה קבועה.

סליקת אשראי היא שירות שימושי הן לקמעונאים והן ללקוחות. עבור הלקוח, סליקת האשראי מבטיחה שלעולם לא תישלל לו אשראי על רכישה בגלל קובץ אשראי מיושן או משהו שכבר אינו רלוונטי. עבור קמעונאים, זה חוסך להם את הזמן וההוצאות של ניהול חובות רעים.

כרטיסי האשראי כאמצעי תשלום הולכים וגדלים בפופולריות מכיוון שהשימוש במזומן והמחאות פחת. אחד היתרונות העיקריים בשימוש בכרטיס אשראי הוא בכך שהוא מאפשר לאנשים לקנות דברים שהם רוצים כעת, במקום לחכות למשכורת. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם לקוח צריך פריט ספציפי באופן מיידי ואין לו מספיק כסף לשלם עליו.

יתרון נוסף הוא שכרטיסי האשראי מציעים הגנה רבה יותר לצרכנים מאשר אמצעי תשלום אחרים, כגון צ'קים או מזומן. זאת מכיוון שהחנות לא יכולה למשוך כספים מחשבון של לקוח ללא הסכמתו; הם יכולים לחייב רק את חשבונם עד מה שהם קונים. לדוגמה, אם מישהו רצה לקנות פריטים בשווי 50 $ בהום דיפו עם כרטיס האשראי שלו, אך היו עליו רק 30 $,

סליקת אשראי היא תהליך של זיהוי קמעונאים שרוצים לפתוח חשבון עם העסק שלך ולאחר מכן להעריך את שווי האשראי שלהם. שירות זה ניתן ללא עלות לקמעונאי ומהווה דרך מצוינת לחנויות קטנות יותר לצמוח את עסקיהן.

חנויות מקוונות יכולות גם להשתמש בשירות זה והוא פופולרי במיוחד בקרב אלה שאין להם גישה לכרטיסי אשראי וחשבונות סוחר. היתרונות של סליקת אשראי כוללים:

סליקת אשראי היא דרך חדשה לעסקים קטנים לקבל את האשראי הדרוש להם. זוהי מערכת המאפשרת לחנויות קטנות ולחנויות מקוונות גישה לכספים שאחרת לא היו זכאים להם.

ישנם יתרונות רבים של סליקת אשראי לעסקים קטנים. לדוגמה, הם יכולים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, להגדיל את ההכנסות ולהפוך את החנות שלהם לתחרותית יותר.

אהבתם? שתפו!
עשוי לעניין אתכם
אשראי לאנשים מוגבלי יכולת

אשראי הוא כלי פיננסי חשוב עבור אנשים עם מוגבלויות. למרבה הצער, בנקים וחברות כרטיסי אשראי רבים לא מוכנים להציע להם את אותה גישה לאשראי כמו

מה זה ESG בחברות ותאגידים?

ESG מייצג סביבתי, חברתי וממשל. זוהי מערכת קווים מנחים שניתן ליישם על חברה על מנת להעריך את רמת האחריות שלה כלפי הסביבה, החברה והממשל. ESG