שחזור שרתים

איך מתבצע שחזור מידע שרתים

על מה נדבר היום?

בעידן הטכנולוגי של היום, עסקים רבים שומרים על המידע שלהם באמצעות שרתים.
השרתים מספקים מקום רחב לשמירת המידע והם גם שומרים עליו זמין עבור העסק. במקרים מסוימים, שרתים עלולים לקרוס ובעת תקלות מסוימות אנו עלולים לאבד אותו.
בשל כך, כיום יש חברות שמתעסקות בשחזור מידע שרתים בפרט ושחזור מידע בכלל במדיות הדיגיטאליות. במאמר זה נדבר על מהו שחזור שרתים ואיך הוא מתבצע.

מהו שחזור שרתים ומתי מומלץ לבצע שחזור כזה?

שרתים הם אמינים מאוד ומאובטחים, אך כמו כל מוצר טכנולוגי, גם בהם קיימות תקלות והמידע שמאוחסן בשרת עלול להינזק. כאשר יש כשל בשרת בעקבות תקלות חומרה שמשביתות אותו, וירוסים למניהם, תקלות במערכת ההפעלה ועוד, אין באפשרותנו לגשת למידע שמאוחסן בו, דבר שעלול לבזבז לנו זמן וכסף. במצב זה מומלץ שנפנה לשחזור שרתים.

אילו סוגי שרתים ניתן לשחזר?

ארגונים, חברות ועסקים משתמשים לרוב בשרתים גדולים שיכולים להכיל מידע רב. שרתים שמאו פופולאריים במקומות אלו, הם שרתי EXCHANGE. חלק מהמקומות משתמשים גם במערכי RAID שמצריכים ידע מדויק לשחזור הנתונים שנמחקו. שחזורים נוספים יכולים להיות של מסדי נתונים שניזוקו. אלו מספר דוגמאות לשרתים שניתן לבצע בהם שחזור מידע. שחזור מידע ונתונים ניתן לבצע גם על כרטיסי זיכרון, מחשבים ניידים, דיסקים, קלטות ועוד.

איך מתבצע שחזור מידע של שרתים?

שחזור מידע משרתים נעשה רק במעבדה מקצועית שמתעסקת בתחום זה. לא מדובר בטכנאי מחשבים, אלא באנשים שיש להם ידע רחב בשחזור מידע במדיות השונות. מכיוון ששחזור המידע מצריך נגיעה ברכיבים עדינים מאוד, המעבדה דואגת להיות נקייה מאבק שעלול להיכנס אליהם בזמן השחזור. כאשר עושים שחזור מידע של שרתים, כדאי לפנות למעבדה כמה שיותר מהר על מנת לא להפסיד זמן ואולי לגרום לנזקים נוספים. 

במעבדה יתאמו איתכם שליחה של השרת, יבצעו בדיקה ראשונית, יצרו עימכם קשר ויסבירו מה התקלה וכמה אחוזי הצלחה יכולים להיות בשחזור המידע שאבד. למעבדה יש עזרים טכנולוגיים חדישים ואיכותיים מאוד, כך שאחוזי ההצלחה הם לרוב גבוהים מאוד. מעבר לכך, אנשי המעבדה יעריכו את זמן השחזור, כך שתוכלו לחזור כמה שיותר מהר לעבודה שוטפת. ככל שתקדימו לפנות לחברה לשחזור המידע, כך תשחזרו את המידע מהר יותר ותמשיכו בעבודתכם.

כמה עולה לבצע שחזור שרתים?

לשחזר מידע שאבד בשרת, מצריך ידע רחב ומכשור טכנולוגי מתקדם ולכן עלות השחזור היא לא נמוכה אך שווה כל שקל כי המידע חשוב עבור העסק. חברות לשחזור שרתים הגונות עם הלקוחות ולכן עלות השחזור תילקח מהלקוח רק אם המעבדה הצליחה לשחזר את המידע. עובדי המעבדה מודעים לכך שמדובר במידע רגיש של העסק שלכם ועל כן תעשה הכל על מנת להחזיר את המידע שאבד וכמו כן, גם תשמור על הדיסקרטיות של המידע שלכם. 

אהבתם? שתפו!
עשוי לעניין אתכם
שחזור מידע
שחזור מידע אבוד

רוצים לשחזר מידע ממחשב שקרס או מדיסק קשיח שנהרס? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. מחפשים מידע על שחזור מידע אבוד שאוחסן על דיסק קשיח, או