קורס שחזור מידע

קורס שחזור מידע אבוד – כל מה שאתם צריכים לדעת

על מה נדבר היום?

מה לומדים בקורס שחזור מידע?

בעשור האחרון מידע רב מסתובב במחשבים שלנו וכמעט כל דבר נשמר על גבי המחשב. עם הזמן אנו מבינים כי אין דיי מקום על גבי כונן המחשב וגם יש ברשותנו מידע חשוב שכדאי שישמר עבורנו במקום בטוח במקום במחשב שעלול מתי שהוא לסיים את עבודתו. בשל כך החל בשנים האחרונות מקצוע חדש שנקרא שחזור מידע. מדובר במקצוע חשוב מאוד שיש בו כיום עבודה רבה, כי כולם כיום זקוקים לשמירת מידע ושחזורו בעת הצורך. במאמר זה אנו נדבר על קורס שחזור מידע ומה לומדים בו.

מהו קורס שחזור מידע?

כיום בחברת chip ניתן לעשות קורס שחזור מידע ולרכוש לכם מקצוע מעניין ופרקטי. מדובר בקורס של שישה מפגשים, 12 עשרה שעות לימוד אונליין מהבית. אינכם צריכים לצאת לשום מקום, רק ללמוד. כחלק מהקורס תלמדו את סודות השחזור במעבדה ואיך לבצע אותם בפועל. בסיום הקרוס תקבלו תעודת הכשרה בתחום וליווי צמוד למספר חודשים. קורס שחזור מידע מתאים לאנשים בעלי רקע טכני המגיעים מעולמות המחשב, ניהול רשתות וניהול מידע. הקורס כולל ארבעה חלקים שבהם מספר נושאי לימוד, עליהם נדבר כעת. את קורס שחזור המידע ילמד אותכם מרצה בעל ניסיון מוכח ועשיר בתחום וללא ספק לאחר הקורס תוכלו לבצע שחזורי מידע בקלות ועם המון ידע חשוב ונחוץ כיום.

שחזור דיסק קשיח

הדיסק הקשיח הוא המקום שבו נשמר כל מידע שקיים במחשב שלכם. קורה הרבה פעמים שדיסק זה נמחק או נמחק למחצה או ניזוק בדרך זו או אחרת ויש לשחזרו. כחלק מקורס שחזור מידע תלמדו איך לשחזר מידע מדיסק פגום, מדיסק עם קצר במעגל החשמלי שלו, שחזור במצבים שהחומר בדיסק נמחק, שחזור נתונים שבהם היה כשל לוגי ושחזור דיסק חיצוני שאינו מזוהה.

שחזור כונני ssd, flash וכרטיסי זיכרון למניהם

רבים מאיתנו משתמשים בכוננים וכרטיסי זיכרון בהם נשמר מידע. לא פעם מידע זה ניזוק בעקבות נזק למכשיר בו הם נמצאים או נזק לכונן עצמו. כחלק מקורס השחזור תלמדו לאפיין את התקלות השונות ולתקן אותם בהתאם בעת מחיקת נתונים או נזק לוגי לנתונים.

שחזור מערכי raid

גם בנושא זה ילמדו הסטודנטים בקורס איך לשחזר נתונים ממערך שכשל בצורה לוגית או שהדיסק שלו ניזוק. כמו כן, ילמדו איך לשחזר את המערך בסדר הנכון והתקין שלו, למרות הכשל.

לסיכום, אם אתם מגיעים מעולם המחשבים ושמירת מידע ואתם מעוניינים ליצור לכם שירות חדש או מקצוע חדש, זיכרו כי שחזור מידע הוא אחד הנושאים היותר חמים כיום בשוק הטכנולוגי והוא מהווה בסיס ידע חשוב בעולם המחשבים והזיכרון שלהם. בואו כבר היום ללמוד את התחום ותוכלו לשחזר מידע מגוון שניזוק בצורה זו או אחרת או נמחק למחצה או לחלוטין. 

אהבתם? שתפו!
עשוי לעניין אתכם
שחזור מידע
שחזור מידע אבוד

רוצים לשחזר מידע ממחשב שקרס או מדיסק קשיח שנהרס? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. מחפשים מידע על שחזור מידע אבוד שאוחסן על דיסק קשיח, או

שחזור שרתים
איך מתבצע שחזור מידע שרתים

בעידן הטכנולוגי של היום, עסקים רבים שומרים על המידע שלהם באמצעות שרתים. השרתים מספקים מקום רחב לשמירת המידע והם גם שומרים עליו זמין עבור העסק.