שחזור מידע

שחזור מידע אבוד

על מה נדבר היום?

רוצים לשחזר מידע ממחשב שקרס או מדיסק קשיח שנהרס? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

מחפשים מידע על שחזור מידע אבוד שאוחסן על דיסק קשיח, או שאתם מעוניינים לשחזר מידע ממחשב שהתקלקל? הגעתם למקום הנכון, שכן המאמר הנוכחי מדבר בדיוק על כך. 

סביר להניח שיצא לכם לא מעט פעמים לאבד כל מיני סוגים של מידע. ויכול להיות, שהמידע היה חשוב לכם ביותר, אך השלמתם עם אבדתו, פשוט כי לא ידעתם שיש דבר כזה שנקרא שחזור מידע אבוד. אבל, אם אתם זקוקים לשחזר מידע שאבד, כדאי שתדעו שכיום יש מה לעשות בנושא.

מתי נזדקק לשירותי שחזור מידע אבוד?

אם אתם רוצים לדעת מתי בעצם כדאי לכם לפנות לשירותי שחזור מידע, כדאי שתדעו שיכולות להיות לכך תשובות רבות. יש המון סוגי מידע שיכולים להיאבד, נניח בעקבות הרס או תקלה בכונן, במכשיר, במערכת, או בשרת שבו אוחסן המידע. וכדי לעשות לכם סדר בדברים, בפסקה הבאה נציג את סוגי המידע העיקריים שאפשר לשחזר במקרה של מידע שאבד.

אילו סוגי מידע ניתן לשחזר?

אז אולי סוגי מידע ניתן בעצם לשחזר בימינו? להלן הסוגים העיקריים שבהם:

שחזור מחשב נייד – מאז התפתחותה של הטכנולוגיה, אנו נוהגים לשמור יותר ויותר דברים על המחשבים שלנו. אבל, לצערנו, רוב האנשים לא דואגים לגבות את המידע הרב שנמצא על המחשב שלהם. וכך, אם המחשב התקלקל או נהרס, המידע שנמצא על המחשב יכול להיאבד. אך אם זה קרה לכם – אל דאגה. כיום, באמצעות המכשור המתקדם הקיים, ניתן לשחזר כמעט את כל סוגי המידע שהיו מאוחסנים על המחשב שלכם, גם אם המחשב התקלקל.

שחזור דיסק קשיח וכרטיסי זיכרון – חלק מהאנשים אמנם נוהגים לגבות את המידע הרב שיש להם על המחשב או מידע אחר הנמצא ברשותם, כמו תמונות או מסמכים. אך למרות הגיבוי המדובר, המידע עדיין יכול להיאבד, שכן גם ההתקנים החיצוניים וכרטיסי הזיכרון עלולים להיהרס, מסיבות רבות. אבל גם הפעם, אין לכם מה לדאוג, כי גם מידע מסוג זה ניתן לשחזור. ובין אם אתם מאחסנים את המידע שלכם על דיסק קשיח חיצוני, על כרטיס זיכרון, או על התקן USB, יש לכם תקווה לשחזור המידע, גם אם ההתקן החיצוני או כרטיס הזיכרון נהרס.

שחזור כונני SSD – ה-SSD הוא כונן זיכרון אלקטרוני, המדמה את פעילותו של הכונן הקשיח לאחסון מידע דיגיטלי, כאשר השוני ביניהם הוא בכך שה-SSD מגבה ומאחסן את המידע באמצעות הבקר ומנגנון הוירטואליזציה שמותקן עליו, בדרך דומה לאופן הפעולה של דיסק און קי. כונן ה-SSD אינו מגיב או שנשמע ממנו צליל מוזר, כמו של תיקתוק, ויש בתוכו מידע חשוב? במצב כזה לא כדאי לכם לקחת סיכון. וכדי להגביר את הסיכוי להצלת המידע שלכם, רצוי שתכבו את המחשב באופן מיידי, שתנתקו אותו מהחשמל ושתיפנו למעבדת שחזור ואחזור מידע מקצועית ומוסמכת.

אז אם התקלקל לכם המחשב, כונן הזיכרון, או שקרסו לכם השרתים – אל דאגה, שכן כיום ישנה אפשרות לשחזר מידע אבוד וסיכויי ההצלחה בתהליך השחזור גבוהים למדי.

אהבתם? שתפו!
עשוי לעניין אתכם
שחזור שרתים
איך מתבצע שחזור מידע שרתים

בעידן הטכנולוגי של היום, עסקים רבים שומרים על המידע שלהם באמצעות שרתים. השרתים מספקים מקום רחב לשמירת המידע והם גם שומרים עליו זמין עבור העסק.